For sale: Novag Scorpio

Ofrezco, busco o cambio ajedrez electrónico

For sale: Novag Scorpio

Notapor IvenGO » 30 Oct 2017 16:30

Hi all,

this computer is in 100% working and good external conditions, with original box and manual; old LCD is replaced by a modern one with white backlight - its very useful (photos on demand by email).
Price: 350 euro (including international shipping from Russia).
Please e-mail to johnhard@mail.ru

Thanks for attention!
IvenGO
Senior
Senior

Re: For sale: Novag Scorpio

Notapor berger » 30 Oct 2017 16:51

Hola a todos...

Me gustaría tener esta computadora unos días, para comprobar que funciona correctamente con mis dos interfaces Novag (Novag Printer Interface y Novag-Arena Interface), ya que no he tenido oportunidad de probarlos ni con Scorpio 68000 ni con Diablo 68000. Si algún compañero del Foro MECA quiere esta computadora, me ofrezco a realizar yo el pago de los 350 euros, y a vendérsela después por 300 euros con envío incluido (dentro de la Península). Es decir, yo asumo los riesgos de la compra y el envío desde Rusia, los gastos de aduana... y vosotros podéis ahorraros más de 50 euros. Tengo plena confianza en IvenGO.

Si alguien está interesado, que contacte conmigo vía e-mail o mensajería privada.

Saludos,
Berger

Translation:
I would like to have this computer for a few days, to check that it works correctly with my two Novag interfaces (Novag Printer Interface and Novag-Arena Interface), since I haven't had the chance to test them with Scorpio 68000 or Diablo 68000. If a member of the MECA Forum wants this Novag chess computer, I offer to pay the 350 euros to IvenGO, and then sell it to a member of the MECA Forum for 300 euros with shipping included (within the Peninsula). In other words, I assume the risks of buying and shipping from Russia, Customs expenses... and final buyer can save more than 50 euros. I have complete confidence in IvenGO.

If anyone is interested, please contact me via e-mail or private messenger.
Última edición por berger el 30 Oct 2017 18:20, editado 2 veces en total
Razón: Corregido
Moderador del foro
berger
Moderador del foro
Moderador del foro

Notapor IvenGO » 31 Oct 2017 07:24

Hi, there are really no risks if You just know from whom you're buying. As for me: I sold around ten computers without any problems with shipping and custom taxes - its only a matter of proper marking at the parcel :cool:
IvenGO
Senior
Senior

Notapor IvenGO » 11 Nov 2017 11:47

Reducing price to 325 euro
IvenGO
Senior
Senior

Notapor IvenGO » 19 Nov 2017 16:08

Final price: 300 euro (including shipping to EU)
IvenGO
Senior
Senior

Volver a MERCADO DE OCASIÓN